REGULAMIN HOTELOWY
Dyrekcja hotelu będzie Państwu bardzo wdzięczna za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych gości.
- Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
- Doba hotelowa trwa od godziny 14.00 do godziny 11.00 dnia następnego.
- Jeśli gość nie określił czasu pobytu przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godziny 9.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
- Hotel w miarę posiadanych możliwości uwzględnia życzenie przedłużenia doby hotelowej. Przedłużenie pobytu do godziny 17:00 wiąże się z naliczeniem dodatkowej opłaty wynoszącej 50% ceny pokoju, po godzinie 17:00 zostanie naliczona opłata wynosząca 100 % ceny pokoju.
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
- Hotel ma obowiązek zapewnić:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa,
- bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu,
- sprzątanie pokoju i wykonanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa, a w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie,
- w miarę posiadanych możliwości inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte. - Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udziela informacji związanych z pobytem i podróżą,
- budzenie o wyznaczonej godzinie,
- przechowanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu gościa w hotelu,
- przechowanie bagażu gości zameldowanych w hotelu. - Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846 – 849 kodeksu cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
- Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu w recepcji.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub w winy odwiedzających go osób.
- Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi, a klucz pozostawić w recepcji.
- Gość hotelowy nie może przekazać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7.00 do godziny 22.00.
- W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22.00 do godziny 7.00. Odstępstwem od tego zapisu są terminy, w których w hotelu odbywają się przyjęcia oraz inne uroczystości. Gość nie będzie wnosił roszczeń z tytułu zakłócenia ciszy nocnej w przypadku, gdy został uprzednio poinformowany o w/w uroczystościach.
- W części hotelowej oraz pokojach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosłow i wyrobów tytoniowych. Za złamanie zakazu zostanie nałożona kara pieniężna w wysokości 500 zł. Gości palących zapraszamy do wyznaczonych stref w Hotelu.
- Akceptujemy pobyt zwierząt za dodatkową opłatą. Gość ponosi wszelką odpowiedzialność za zwierzę i ewentualne szkody przez nie wyrządzone.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego.